My Girlfriend Becomes a "BABY" For a Day!

  צפיות 36,822

Maddie and Elijah

חודש לפני

My Girlfriend became a "BABY" all day today..

SEND STUFF HERE:
PO BOX 280445
Northridge, CA 91328

Maddie's Channel: @Maddie Joy
Elijah's Channel: @Elijah Wireman

Maddie's Instagram: @itsmaddiejoy
Elijah's Instagram: @elijahwireman

Maddie's Twitter: @itsmaddiejoy
Elijah's Twitter: @imelijahwireman

Maddie's Snapchat: live_wild
Elijah's Snapchat: thewireboyy

Tik Tok: @maddieandelijah

Facebook: watch/Maddie...
--------------------

Business inquires: maddieandelijah1998@gmail.com

תגובות
Triple Z Jimenez
Triple Z Jimenez 4 ימים לפני
Love the part when she started crying because she had to remove her lip gloss 😆... Now it's Elijah's turn lol
Faze Rainbow
Faze Rainbow 6 ימים לפני
awsome video guys couldnt stop laughting lol thumbs up and shared
Jess Tapner
Jess Tapner 10 ימים לפני
I think the toddler drink bottle is hard to drink from so the baby doesn't choke from having too much water on their mouth. Genuinely love the acting tho! You guys are so funny and continuously put up depression-exterminating content lol
Erin aka pebbles
Erin aka pebbles 12 ימים לפני
I hated this waned to shut her f up fast.🎃👿
Erin aka pebbles
Erin aka pebbles 12 ימים לפני
I just wanted to tell Maddie just up she wose than a real baby.but im with team Elijah hes right she dose ack like a spoild brat
Jessica Johnson
Jessica Johnson 12 ימים לפני
Hua jello of u as a baby Maddie🤣😂😊
Jessica Johnson
Jessica Johnson 12 ימים לפני
Gaga lol🤣
Jessica Johnson
Jessica Johnson 12 ימים לפני
Me being a baby today lol !🤣🤣🤣🤣🤣😂😊
Jessica Johnson
Jessica Johnson 12 ימים לפני
@C O A Ya ❤☺️🥰
C O A
C O A 12 ימים לפני
You getting some Hearts from M&E 👍👍
Devon Reese
Devon Reese 13 ימים לפני
Or a very kiddush
Devon Reese
Devon Reese 13 ימים לפני
Are you sure she doesn’t have autism
Jamie Ashton
Jamie Ashton 22 ימים לפני
Very cool video 😎😎
David
David 23 ימים לפני
This video had me dead😂
Fiona Coin
Fiona Coin 25 ימים לפני
The ddlg community: 🏃🏼‍♀️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♀️🏃🏼‍♂️ *to watch* lol loved this video I really needed to watch something funny and sweet today 😊🥰
Kiya Hopper
Kiya Hopper 27 ימים לפני
My baby brother had that Rattle
Preet Manu
Preet Manu 28 ימים לפני
YUCK
Nakaye Bushirah
Nakaye Bushirah 29 ימים לפני
Wow l loved the story but u looked like a baby💑
Elizabeth Abud
Elizabeth Abud חודש לפני
You guys are amazing and incredible
Amanda Rogers
Amanda Rogers חודש לפני
This video has me dead ☠️😂😂 I low key wish she did space buns, but she looks like a girl from the music video Dreamgirl by Smoov-e with this hair and outfit 😂😂😂😂
Denise Ager
Denise Ager חודש לפני
It's funny how so many people have done this challenge But when maddie and elijah do it it all oh cringe and oh what heck is it
Jason and zayden Willette
Jason and zayden Willette חודש לפני
I love you you guys
Devon Reese
Devon Reese חודש לפני
Maddie is acting like a baby but her outfit gives me vibes of a 12-year-oldTeam Maddie and Elijah
Devon Reese
Devon Reese חודש לפני
Is this how are Maddie act when she was a kid
Robbie Morrison
Robbie Morrison חודש לפני
This was a good video 💯
Devon Reese
Devon Reese חודש לפני
Lol you need to do a Nother one but switch it up a little bit when Elijhaa acts like a baby for 24 hours😂
Armani Thomas
Armani Thomas חודש לפני
Can you guys do a car tour ?
Elizabeth Abud
Elizabeth Abud חודש לפני
Love you guys
Summer Queen
Summer Queen חודש לפני
Me just looking at comment thinking cringe must be the word of the year
Sarah Brown
Sarah Brown חודש לפני
Omg thankyou I’m literally about to be sick
Kayla Bushey
Kayla Bushey חודש לפני
I love you guys so much ❤
Allison Migneault
Allison Migneault חודש לפני
Maddie is a cute baby Go Team Maddie
Courtney Paull
Courtney Paull חודש לפני
I loved this video. Maddie you're adorable! 😆 My notifications have been on for 3 years now. 🤞 I love you both! 💝
Aspirant 🌙
Aspirant 🌙 חודש לפני
She's so so sooooo cuteeeee
travis Snapchater hall
travis Snapchater hall חודש לפני
I think she is going to be a cute baby
Sneha Murlidhar
Sneha Murlidhar חודש לפני
omg I'm dying laughing here watching this. omg maddie is funny and cute! i cant 🥺 and the way Elijah read bed time story 🥺 definitely he's gonna be an amazing dad.... and when Elijah said "DAD" Maddie went from " to 🥴"
Amanda
Amanda חודש לפני
Y’all WHAT THE FUCK IS THIS 💀💀💀
Jessica
Jessica חודש לפני
Love you guys...NOTIFSSS ONNN
Randi Pandi
Randi Pandi חודש לפני
Wait I wanted to hear the rest of the fisherman tale ahahah
Zoey
Zoey חודש לפני
I WASA NOT DONE LISTENING TO THE STORY
Deepti K
Deepti K חודש לפני
F cringy but yeah😂
ZoJane
ZoJane חודש לפני
She was definitely way into this dude I would RUN
ZoJane
ZoJane חודש לפני
@Sarah Brown yeah this was what I was meaning by my comment lol
Sarah Brown
Sarah Brown חודש לפני
@Maddie and Elijah no that fact y’all even thought to make this video is just weird. Your channel is so cringe and strange now, you’ve lost all your decent viewers and you’re still uploading cringey shit. Listen to your viewers because you’re losing most of them. People only liked this channel for the prank videos and now you upload terrible content that’s honestly embarrassing to watch. It’s all so terrible now… and y’all don’t even see it.
Maddie and Elijah
Maddie and Elijah חודש לפני
Lol I’m just a good actress -Maddie
alexander pham
alexander pham חודש לפני
i didnt notice a difference in maddie...
alexander pham
alexander pham חודש לפני
i'm confused by the title. shouldnt it read "my girlfriend has been acting like a baby for 5 years"?
Meghan Jo
Meghan Jo חודש לפני
elijah how could you do me like that and NOT read the rest of the story i am invested
Jaritza Gonzalez
Jaritza Gonzalez חודש לפני
I never laughed so hard to this video you both are my favorite this video was too funny 😂 😂
Jennifer Watts
Jennifer Watts חודש לפני
My sister in Australia is expecting a baby girl next month surprise
hoor alamoudi
hoor alamoudi חודש לפני
cringe
DannyIsNoMan
DannyIsNoMan חודש לפני
why is she actually good at this?... 😅
crystal smith
crystal smith חודש לפני
❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍😿🙀🙀🙀🙀😻😻😻😻🔥🔥🔥🔥💩💩💩💩🤠🤠🤠😺😺😺👿👿😈😈👿🎃🎃🎃🎃👹👹👹👺💯💯💯💯💯
FruitBatLova
FruitBatLova חודש לפני
Elijah needs to be the baby next 🤣🙌
Kajal Mishra
Kajal Mishra חודש לפני
Cringy
SATOVISHA Sengupta
SATOVISHA Sengupta חודש לפני
Hey! I love you both so much❤❤
april hai
april hai חודש לפני
this video is so funny! I literally laugh at how Elijah says to Maddie pretending to be Maddie's dad, and Elijah is reading a book to Maddie! Maddie is so good at grabbing Elijah's necklace and throwing her rattle. awe, Hua is giving kisses to Elijah!
Rose the Violin n art girl
Rose the Violin n art girl חודש לפני
This was hilarious 😂 Madie ur awesome
pothuraju udayakiran
pothuraju udayakiran חודש לפני
Hi Maddie &Elijah nice video I love you guys 💖💖💖💖💖 cute Maddie bady
tiggz R
tiggz R חודש לפני
Feel like this was a paid video for the ped-os of California
Sarah Brown
Sarah Brown חודש לפני
Um ikr this video was fucked up. Look at the comments most of them are creepy men or 12yr olds who don’t know any better. I’m literally so repulsed by this video
Tippa
Tippa חודש לפני
I don't know from where did you get that Idea XD but I love it .. I laughed a lot 🤣 😂 ... thank you you really made my day ❤ 💕
Khyati Pareek
Khyati Pareek חודש לפני
Maddie looks so adorable, kudos to Elijah haha ❤️☺️
Janna
Janna חודש לפני
This vidoe made me soo happy and I laughed the entire time o my gosh!!! I was so stressed from school this made my day.
Margaret Phelps
Margaret Phelps חודש לפני
Cute. And very funny I almost spit a gut keep. Yo the good work, Susie Que
Chris Cass
Chris Cass חודש לפני
I’m not going to lie Maddie makes a very good baby lol 😂 I also can’t stop laughing 😂
Leexi Book
Leexi Book חודש לפני
I can't lie this "baby" role suits Maddie soo well and deserves a Oscar
Jay Siri
Jay Siri חודש לפני
Who else thinks it’s elijahs turn?
Taylor McKay
Taylor McKay חודש לפני
Notifications are on!! Love y’all ♥️
Iris Mcintosh
Iris Mcintosh חודש לפני
Awww Elijah finish the story please ❤️
Carlos Latham
Carlos Latham חודש לפני
Can you please do a part 2
Bisma Farhan
Bisma Farhan חודש לפני
I love you guys ❤️ Notifications are on My forever fav couple 😚❤️ U guys are amazing ❤️🤠
Nafeesa Muhammed
Nafeesa Muhammed חודש לפני
Notifications are always on ❣️
Nafeesa Muhammed
Nafeesa Muhammed חודש לפני
Take care guys 💗
Shreya Singh
Shreya Singh חודש לפני
By far the best comedy video I have seen 😁 notification are on love you guys 😊
Anna Koch
Anna Koch חודש לפני
Instead of pretending to be a baby, why don't you get married and have a baby?
Anna Koch
Anna Koch חודש לפני
@Jell Sanchi After acting like babies for a couple more years....
Jell Sanchi
Jell Sanchi חודש לפני
@Anna Koch they'll get married when their ready, and when elijah is ready to propose 😊
Anna Koch
Anna Koch חודש לפני
@Jell Sanchi Yeah, I guess she is clearly not mature enough for that for yet.
Jell Sanchi
Jell Sanchi חודש לפני
Someday
Ruthline
Ruthline חודש לפני
Because everything is backwards in society today
Anthony Hologounis
Anthony Hologounis חודש לפני
This is so funny 😂
Kimberly Mcdonald
Kimberly Mcdonald חודש לפני
Funniest video ever I enjoyed it
Geetha Srinivas
Geetha Srinivas חודש לפני
Maddie deserves a Oscar ❤
Cassie Woods
Cassie Woods חודש לפני
Wait I wanted to hear the rest of the story!
hanya owais
hanya owais חודש לפני
notifications are on love u both 🥰
Neelu Shukla77
Neelu Shukla77 חודש לפני
Awwww maddie is soo cute as baby😄❤.. Elijah...to maddie you have issues😂🤣
Jessica Johnson
Jessica Johnson 12 ימים לפני
🤣😂 Right lol I cant stop laughing at this video it my favorite
Jamie Pena
Jamie Pena חודש לפני
notifications are on 💕love you guys and hua 💜
Nijanshee Babaria
Nijanshee Babaria חודש לפני
Maddie be the cutest child ever 🧒 love this video Great efforts 👏
Govin Lambsey
Govin Lambsey חודש לפני
I give up on youtube
Lupita Macias
Lupita Macias חודש לפני
Hello Mareia Raja the video is amazing you guys are funny on a ILfor video and Maddie is a good idea to be a baby buddy
Kaitlin Andrews
Kaitlin Andrews חודש לפני
My notifications are on as always
WhatFR
WhatFR חודש לפני
0:13 elijah's face🤙😂😭
Milky Way
Milky Way חודש לפני
🔥💜🔥💜🔥💜
NAYAN
NAYAN חודש לפני
big fan both of u
Jennifer Watts
Jennifer Watts חודש לפני
Lol do it Elijah
Lyndsey Bauer
Lyndsey Bauer חודש לפני
Notifications are on I think we need to see a part 2 !
Jell Sanchi
Jell Sanchi חודש לפני
Maddie is a great actress 😂
C O A
C O A חודש לפני
Yes Yes 👍👍
Jell Sanchi
Jell Sanchi חודש לפני
Aw how sweet of whoever put "ILY"
C O A
C O A חודש לפני
Ahh you Commented where you been 😄
Erin Holland
Erin Holland חודש לפני
This is the longest I’ve ever cringed in my whole life 😂😂😂😬😬😬
Leda Khim
Leda Khim חודש לפני
The mermaid story should be on your proposal day. It'll bring flashbacks to this day ❤
Jell Sanchi
Jell Sanchi חודש לפני
OMG YES LOL 😆
Dawn Mae
Dawn Mae חודש לפני
Her crying noises oh my god 😂😂 was having a bad day but this video is great 🤪
Jessica Johnson
Jessica Johnson חודש לפני
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣This video made my day!One of my favourites 🤣
Monica Heredia
Monica Heredia חודש לפני
She already acts like a baby in every video so nothin is new
Maddie and Elijah
Maddie and Elijah חודש לפני
🤣🤣🤣
Pamela Grigorova
Pamela Grigorova חודש לפני
I WANTED TO HEAR THE END OF THE STORY 😭👶
Pamela Grigorova
Pamela Grigorova חודש לפני
3:36 Maddie: WHAT HAPPENED? 😱 Elijah: Nothing happened. She just can't breathe ...I can't 🤣🤣🤣
Breezy Watson
Breezy Watson חודש לפני
So, my question is who initiated this challenge? because this is genius! lol
Jell Sanchi
Jell Sanchi חודש לפני
It's a couple trend
Fareha
Fareha חודש לפני
This is one of the funniest video🤣
Sumi Roy
Sumi Roy חודש לפני
Wow Mad's acting skills are up to the mark😂 I love you both so much❤ Notifications are always on❤
Beckie Fox
Beckie Fox חודש לפני
When he said wheres your sippy cup gone have you lost it already, my daughter lost hers and I had to look for it
Lulu Men
Lulu Men חודש לפני
Omg baby has no dad she needs a diaper e r she got tired being baby 💯😘❤❤😍but she is😁😄
Lulu Men
Lulu Men חודש לפני
Omg this so cringe but this is typical for Maddie the crying I love it baby talk 👶🏼💓💯😘❤❤😍sippies are hard to sip mcd happy meal 😀😁😂😃😄
I Swapped DIETS With My Girlfriend For 24 Hours! *Bad Idea*
24:09
Maddie and Elijah
צפיות 879 אלפי
Letting The Person in Front of Me DECIDE What I Eat For 24 HOURS!
19:10
Maddie and Elijah
צפיות 1.2 מיליון
فستان يوم خطبتي ❤️
5:49
عالم عفراء - Afraa's World
צפיות 196 אלפי
Asking My Boyfriend **JUICY** Questions Girls Are Too Afraid to Ask
18:25
Dissolving Swimsuit Prank On Boyfriend!!
16:46
Maddie and Elijah
צפיות 57 אלפי
Creative People On Another Level
10:03
SSSniperWolf
צפיות 8 מיליון
Throwing a Dart at a Map & BUYING Whatever It Lands On - Challenge
17:03
Maddie and Elijah
צפיות 1.1 מיליון
I Copied My GIRLFRIEND'S Instagram Photos!! *GONE TOO FAR*
16:17
Maddie and Elijah
צפיות 478 אלפי
Best of The Ordinary | DOCTORLY Favorites
20:05
Doctorly
צפיות 537 אלפי
Садхгуру - Излечи себя мыслью
19:52
Садхгуру - канал на Русском
צפיות 191 אלפי
فستان يوم خطبتي ❤️
5:49
عالم عفراء - Afraa's World
צפיות 196 אלפי
רן דנקר - השמלה החדשה שלי (Prod. by DEGO)
2:52
רן דנקר - הערוץ הרשמי
צפיות 318 אלפי
נסרין קדרי - ג'ינס או טייץ (Prod. by Yinon Yahel)
2:54
נסרין קדרי הערוץ הרשמי
צפיות 620 אלפי
משפחת אליהו - יאללה סבבה | הקליפ הרישמי
4:24
אלי אליהו - הערוץ הרשמי
צפיות 193 אלפי
שחר חסון - טירלולייי הדיונון
22:39
קומדי בר T.V
צפיות 273 אלפי